donderdag 14 februari 2013

22. In plaats van kaarten


Postzegels worden steeds duurder, dus vandaag heb ik jullie, mijn aanbeden vriendinnen, minnaressen, geliefden, liefdes, liefjes, concubines en maitresses niet weer zo'n prachtig mooie kaart gestuurd. En dit keer ook eens geen rode rozen, stoute lingerie, überromantisch cadeau of een helemaal zelf overgeschreven poème. In plaats van al die ordinaire trivialiteiten heb ik mijn digitale huiskamermuzikanten gevraagd om speciaal voor jullie enkele bijzondere composities uit te voeren. Want met muziek zeg je meer dan met wat dan ook... toch?

P.S. Dit is dus eigenlijk niet voor mannenoren bestemd.

     Steve Earl                         Tim Buckley

   Nico                             Bill Evans

                                                         


 


Miles Davis                      Etta James


 Tom Waits                      Frank Sinatra









En tot slot heb ik Chet Baker gevraagd nog één keer zijn versie van "My funny valentine" voor jullie te spelen. Dan horen jullie op deze fijne dag hoe echte liefde moet klinken:
  
Kun je dit filmpje niet meteen openen? Klik dan hier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten